Şırnak Üniversitesi
İlahiyat Fakültesinde eğitimlerini başarıyla tamamlayarak mezuniyete gün sayan
son sınıf öğrencileri, Genel Sekreterimiz Doç. Dr. Mustafa Cabir Altıntaş’ı
makamında ziyaret etti. Eğitim-öğretim hayatları boyunca Üniversite yönetiminin
ve hocalarının gösterdiği yakın ilgi ve destekten duydukları memnuniyeti dile
getiren öğrenciler, Genel Sekreterimize teşekkürlerini iletti.
Ziyaretten
duyduğu mutluluğu ifade eden Doç. Dr. Mustafa Cabir Altıntaş, öğrencilerle
üniversite yılları, gelecek planları ve mesleki hedefleri üzerine samimi bir
sohbet gerçekleştirdi. Şırnak Üniversitesinin en büyük gurur kaynağının,
donanımlı, milli ve manevi değerlerine bağlı, topluma faydalı gençler
yetiştirmek olduğunu vurgulayan Altıntaş, mezun olan öğrencilerin Üniversitemizi
gittikleri her yerde en iyi şekilde temsil edeceklerine inandığını belirtti.
Ziyaretin
anısına öğrencilere kitap hediye eden Genel Sekreterimiz Doç. Dr. Mustafa Cabir
Altıntaş, genç ilahiyatçılara hitaben şu ifadeleri kullandı:
"Sizleri
bugün mezuniyet aşamasına gelmiş, ülkemizin aydınlık geleceğine katkı sunmaya
hazır birer genç olarak görmek bizler için en büyük ödüldür. Dört yıl boyunca
edindiğiniz ilmi ve irfanı, görev yapacağınız her köşede insanımıza
aktaracaksınız. Şırnak Üniversitesinin kapıları sizlere her zaman açıktır. Yeni
hayatınızda hepinize üstün başarılar diliyor, yolunuzun ve bahtınızın açık
olmasını temenni ediyorum."
Anlamlı ziyaret, günün anısına çekilen
hatıra fotoğrafı ve iyi dilek temennilerinin ardından sona erdi.
17.06.2026 | Genel Sekreterlik
Web sayfalarımızda yer alan tüm bilgi, doküman, fotoğraf, video, görüntü, metin vb. tüm içerikler, izin alınmadan ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz. Aksi durumda: 5846 sayılı yasa kapsamında hukuki ve cezai işlem yapılır. Şırnak Üniversitesi’nin tüm hakları saklıdır.